AW 26 juni
Hej alla!
AW nu på fredag den 26 juni då är det sista AW för sommaren!
Det ser ut att bli gott väder så vi sitter ute och njuter.
Vi samlas som vanligt i Kapellet på Näset kl 17.00 till ca 19.00.
Du tar med det du själv vill förtära. Ni som inte varit med tidigare, hittar Kapellet i slutet av Kapellvägen mitt i Hovenäset.
Vi startar upp igen sista fredagen i augusti.
Varmt välkomna alla nu på fredag!
Hovenäsets Intresseförening

