Konstutställning
Hej!! Om bara en vecka öppnar vi portarna till vår konstutställning i Hoglins Magasin!! Det är min målerigrupp som visar sina alster!🤗🎨! Kom och kolla!!!
Fredag 3/7 kl.14-18 vernissage
Lör4/7-sön 5/7 kl.14-18
VARMT VÄLKOMNA!!!!!
Hej!! Om bara en vecka öppnar vi portarna till vår konstutställning i Hoglins Magasin!! Det är min målerigrupp som visar sina alster!🤗🎨! Kom och kolla!!!
Fredag 3/7 kl.14-18 vernissage
Lör4/7-sön 5/7 kl.14-18
VARMT VÄLKOMNA!!!!!
